قوانین و مقررات

قوانین و مقررات مشتری:

عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید، عضویت و قوانین و مقررات زیر می­باشد.

ماده 1) کاربران متعهد می­شوند که اطلاعات خود را هنگام ثبت­نام و ثبت سفارش به صورت صحیح در وب­سایت وارد کنند و هرگونه تغییر در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در وب­سایت فودشهراصلاح نماید. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

ماده 2) افراد برای عضویت در سایت و خرید از آن باید در هنگام خرید یا در حالت عادی به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام­خانوادگی و شماره تلفن همراه، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می­شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می­کنند.

ماده 3) تنها اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند. کاربر باید  شماره همراه خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع برعهده شخص کاربر است.

ماده 4) به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام­خانوادگی ارائه شده در سایت امکان­پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق بـا هویت واقعی عضو برعهده خود افراد بوده و فودشهرهیچ­گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت­های احتمالی ندارد.

ماده 5) هر شخص مجاز به داشتن تنها یک حساب کاربری در سایت می­باشد.

ماده 6) کاربر، مسئول حفظ و نگهداری تمام تلفن­ها، سخت­افزار کامپیوتر و سایر ابزار ضروری برای دسترسی و استفاده از این سایت و تمام هزینه­های مرتبط به آن است و سایت فودشهر مسئول صدمات ناشی از ابزار کاربر نمی­باشد.

ماده 7) افراد بالای 18 سال تمام حقوق عضویت و انجام معامله (خرید) را در سایت دارند. رعایت اجرا و صحت و سقم ارائه اطلاعات بر عهده مشتری (عضو) بوده و فروشگاه هیچ­گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.

ماده 8) در صورت انصراف مشتری از خرید محصولات غذایی باید حداکثر قبل از 10 دقیقه انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

ماده 9) فودشهربرای حریم شخصی افراد احترام قائل است بدین منظور اطلاعاتی که از کاربران برای ثبت­ نام دریافت می­شود به هیچ عنوان در اختیار شخص یا سازمانی قرار نخواهد گرفت و کاملا محرمانه است.

ماده 10) هرگونه نقص ، عیب فنی یا مغایرت غذا بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل غذا اعلام و کالا مرجوع گردد.

ماده 11) برخلاف خرید و سفارش تلفنی کالا، در خرید از فودشهربا مواردی مانند تغییر قیمت، آسیب­دیدگی، کمبود یا از قلم افتادگی کالا و... مواجه نخواهید شد. سفارش آنلاین کالای شما در سبد خرید ذخیره شده بدون هیچ تغییری خریداری و به آدرسی که می­خواهید ارسال می­شود.

ماده 12) به منظور تعمیرات دوره ­ای این سایت به طور موقت غیرقابل دسترس می­شود و کاربران حق اعتراض ندارند.

فروشگاه این حق را داشته که در هر زمان کلیه فعالیت­های سایت را متوقف نموده و با پرداخت باقی­مانده حساب اعضا کلیه فرآیندهای سایت و فعالیت­های مربوطه را به طور دائمی متوقف نماید و کاربر عضو حق هیچگونه اعتراضی نسبت به این امر را ندارد.

ماده 13) فروشگاه از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی، (Backup) تهیه نموده و از آن نگهداری می­کند تا درصورت بروز هرگونه خطری برای یک نسخه، نسخه دیگر مصون بماند.